Tuesday, February 28, 2017

PROMO RAKAN NIAGA. JUS iCHANTIQUE SLIM GRIP. MURAH JIMAT.



Saya Ummi Atiyyah , Stokis Premier Mobile kawasan Bukit Kapar, Meru, Klang, Shah Alam, Kapar, Setia Alam. Saya ingin menjemput anda semua yg mempunyai minat dan objektif yg sama seperti saya. Ingin berjaya dlm bisnes yg saya suka produknya. ( Ofcos saya amalkan Minum Jus IChantique ni kan ) Bersama membina perniagaan sebagai stokis di dalam company Jus IChantique ni.

Saya di dalam Group Empire Rozi bersama2 berganding bahu akan memberi tunjuk ajar kepada new stokis secara online dan offline.

Sempena bulan MARCH ni HQ telah mengadakan promo utk yg serious berminat bergabung bersama sebagai stokis. Anda akan mendapat harga yg sangat SPECIAL. Harga paling termurah utk mendaftar sebagai stokis.

MODAL STOKIS MOBILE SERENDAH:

12 botol RM429.00 sahaja!!

Murah kan!!!
Berbaloi2 sangat utk mulakan bisnes.
Kelebihan stokis Jus iChantique:
πŸ‘‰ Produk mudah dijual
πŸ‘‰ Margin tinggi
πŸ‘‰ Jana income mudah 4 hingga 5 angka sebulan
πŸ‘‰ Group support di fb & whatsaap
πŸ‘‰ Teknik-teknik branding position di fb
πŸ‘‰ Teknik-teknik menjemput rezeki
πŸ‘‰ Teknik- teknik copy writing & banyak lagi...

until maklumat lanjut sila terus hubungi saya Ummi ⏬⏬⏬

                                   Whatsapp saya 
                            Ummi  019- 3988548
                            Ummi  019- 3988548
                            Ummi  019- 3988548


Untuk khidmat nasihat & rundingcara HUBUNGI 019-3988548 ~ UMMI
Ingin info tentang PRODAK,PROMOSI,MAKLUMAT,HARGA & PAKEJ, sila kunjungi BLOG saya di http://nafizhurilainshoppe.blogspot.com/
FB : https://www.facebook.com/umminafizhurilain


No comments:

Post a Comment